-
۱۶ دی ۱۳۹۴
-
بازدید: ۱۵۱
در راستای اجرای طرح خدمترسانی به مسافران فضای ترمینال مسافری فرودگاه بینالمللی مشهد با طراحی جدید آماده ارائه خدمات به مسافران است. به گزارش تین نیوز از روابط عمومی فرودگاه بینالمللی مشهد، در راستای اجرای طرح خدمترسانی به مسافران در فرودگاههای کشور، با تغییر طراحی دکوراسیون داخلی غرفههای تجاری ترمینال مسافری، فضاهای تجاری این فرودگاه تغییر قابل ملاحظهای کرده به طوریکه یکپارچگی در طراحی و ارائه خدمات مسافری این فرودگاه حتی نسبت به فرودگاه های پایتخت از شرایط ویژهای برخوردار است. به جز ظاهر زیبا و چشم نواز ایجاد شده در فرودگاه بین المللی مشهد ، نحوه برخورد با مسافران و سرویس دهی به زائران گرانمایه امام هشتم ( ع ) نیز به شدت رعایت میشود. ظاهر آراسته فروشندگان ، متانت در سخن گفتن و بهای ارائه خدمات از جمله ویژگیهای فرودگاه بینالمللی مهشد است. با این تفکر، شرکت فرودگاههای کشور نگاه ویژه خود که همانا احترام به ارزش های مسافران و خدمت به سلیقه و جایگاه آنان را در کنار رسالت نخست خود که ارائه خدمات امن و استاندارد در خور هوانوردی است تثبیت و به منصه ظهور رسانیده است....
در همین راستا اخیرا نخستین دستگاه واکوی فرودگاهی (انتقال خودکار مسافر) در ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی مشهد به بهرهبرداری رسید.این دستگاه برای مسافران ورودی به فرودگاه بین المللی مشهد است به طوریکه مسافرانی که وارد ترمینال می شوند بعد از تحویل بار می توانند با استفاده از واک وی به سمت درب خروج ترمینال هدایت شوند.بر اساس این گزارش، سال گذشته با رونمایی از طرح خدمت رسانی به مسافران در فرودگاههای کشور، این طرح در فاز نخست در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بینالمللی مهشد به عنوان پر ترافیکترین فرودگاههای کشور اجرا شد.فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش سالانه حدود 13 میلیون مسافر در سال و فرودگاه بینالمللی مشهد با اعزام و پذیرش سالانه حدود 8 میلیون مسافر پرترددترین فرودگاههای کشور هستند.
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/328
موضوعات: