دیپلماسی❜ حمل و نقل/ مستندسازی «علی جبار» مهماندار عراقی شرکت هواپیمایی العراقیه با عنوان «روایت یک روز سفر از نجف تا مشهد» در پلتفرم یوتیوب + ویدئو

  • بازدید: ۲۰۶
حمل و نقل/ مستندسازی «علی جبار» مهماندار عراقی شرکت هواپیمایی العراقیه با عنوان «روایت یک روز سفر از نجف تا مشهد» در پلتفرم یوتیوب + ویدئو
پلتفرم یوتیوب

باز نشر برخی از ویدئوهای منتخب و منتشره در بزرگترین و مشهورترین پلتفرم جهانی اشتراک ویدئو یعنی «یوتیوب»، می تواند در سامانه های داخل کشور همچون آپارات، مفید فایده باشد.

بدین جهت که بسیاری از هموطنان ما، دسترسی به یوتیوب نداشته و یا این دسترسی به سهولت انجام نمی شود و لذا چنین ویدئوهای ارزشمند و مفیدی را مشاهده نمی کنند.

یکی از آن ویدئوها، فیلمی است که «علی جبار» با عنوان «یک روز از زندگی یک مهماندار پرواز» در صفحه ی خود در یوتیوب منتشر کرده است.

وی گزارش ویدئویی یا همان «ولاگ» خود را ابتدا از فرودگاه نجف اشرف آغاز کرده و سپس زیبایی های فرودگاه بین المللی مشهد، هتل بین المللی قصر طلایی، ییلاقات حاشیه ی شهر در طرقبه را به تصویر می کشد.

پایان بخش این گزارش تصویری، تشرف اش به حرم مطهر حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه فضل الصلواة و السلام است که فضای معنوی خاصی به این مستند ویدئویی می بخشد.

گفتار این ویدئو به زبان عربی است و امیدواریم مخاطبان فرهیخت بویژه عرب زبانان، نهایت بهره را از مشاهده ی این ویدئو ببرند.

اندیشکده ی بین المللی فرهیخت به سهم خود از «علی جبار» این مهماندار خوش سلیقه شرکت هواپیمایی العراقیه و همه ی فعالان رسانه ای و گردشگری که تلاش می کنند به سهم خود، زیبایی ها و واقعیت های جهان شهر مشهدالرضا را به جهانیان معرفی کنند، قدردانی نموده و مساعی آنان را ارج می نهد.

بی شک، این تلاش ها و زحمات، نزد ولی نعمت همه ی ایرانیان و صاحب حقیقی ارض اقدس توس، یعنی وجود ذیجود حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام، مأجور بوده و عاقبت بخیری و عافیت را در هر دو جهان به همراه خواهد داشت. منصور باشید.

وی در صفحه ی یوتیوب خود @ali_jabbar1991  این گونه نوشته است:

رحلة کاملة من مطار النجف الى مدینة مشهد/ یوم من حیاة المضیف الجوی

السلام علیکم ‎و أهلًا وسهلًا بیکم اصدقائی بقناتی المختصة ‎بمعلومات على  الطیران المدنی وفلوکات السفر ‎‏‎اذا عندک ای استفسار او اقتراح ارجو متابعتی ع مواقع التواصل الاجتماعی 

>>> مشاهده ی ویدئو در صفحه ی آپارات اندیشکده...


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8567


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها