دیپلماسی❜ دینی/ درخشش «علیرضا بیژنی» قاری مشهدی و نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مالزی و کسب مقام دوم + ویدئو قرائت

  • بازدید: ۹۰۱
دینی/ درخشش «علیرضا بیژنی» قاری مشهدی و نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مالزی و کسب مقام دوم + ویدئو قرائت
جامعه قاریان قرآن مشهد

مراسم اختتامیه شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی عصر امروز دوم شهریور ماه ۱۴۰۲در شهر کوالالامپور برگزار شد و «علیرضا بیژنی» قاری قرآن مشهدی، رتبه دوم این مسابقات قرآن  را کسب کرد.

علیرضا بیژنی نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی شب گذشته با حضور بر روی جایگاه این مسابقات، تلاوتی زیبا از سوره مبارکه اعراف را برای حاضران تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

بیژنی قاری اهل مشهد مقدس است که با موفقیت در مسابقات کشوری قرآن کریم جواز حضور در مسابقات قرآن مالزی را کسب کرد. قاری اهل کشور میزبان اول و نماینده کشور برونئی رتبه سوم را به دست آورد.

تا کنون ۱۱ قاری از کشورمان عنوان نخست مسابقات قرآن مالزی را از آن خود کرده‌اند که در این خصوص جمهوری اسلامی بعد از مالزی میزبان پرافتخارترین است.

یادآور می‌شود علیرضا بیژنی، نماینده کشورمان در شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی سه‌شنبه شب ۳۱ مردادماه تلاوت خود را در این مسابقات انجام داد که به اذعان بسیاری از کارشناسان و اساتید یکی از بهترین تلاوت‌های قاریان ایرانی در این مسابقات تاکنون بوده است. 

این تلاوت به حدی حاضران در سالن مسابقات را به وجد آورد که علاوه بر تشویق‌های مستمعین در طول تلاوت، شاهد دست زدن آن‌ها در پایان تلاوت نماینده ایران بودیم.

تلاوت نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی+فیلم


مشاهده ی ویدئوی تلاوت نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی...

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6814


Share
  • تبریک میگم به قاری بین‌المللی عزیزمان جناب آقای علیرضا بیژنی به خاطر تلاوت بسیار زیبایش در مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی، واقعاً زیبا و استادانه خوند و همه ما مشهدی ها و همشهریانش رو سرافراز کرد. روح قاری شهید حسنی کارگر هم شاد باد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها