دیپلماسی❜ مسئول ارتباطات انتشارات الامین مالزی خبر داد: استقبال مردم جنوب شرق آسیا از تولیدات دینی آستان قدس
-
۱۷ خرداد ۱۳۹۰
-
بازدید: ۲۵۲
مسئول ارتباطات انتشارات الامین مالزی گفت: موسسه جوانان آستان قدس رضوی توانسته بسیاری از مسائل دینی مورد نیاز خانوادهها را در محصولات فرهنگی منعکس کند که مورد توجه مردم آسیای جنوب شرقی است. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، علیرضا کریمدادیان اظهار داشت: بیشتر کتابهایی که در آسیای جنوب شرقی وجود دارد از علوم غربی گرفته شده اما تولیدات موسسه جوانان آستان قدس رضوی به دلیل اینکه با رویکردی دینی ارائه شده نوعی جذابیت به وجود آورده است. مسئول ارتباطات انتشارات الامین مالزی گفت: همین موضوع، تولیدات را برای مردم آسیای جنوب شرقی جالب کرده است، همچنین خلاقیتهایی هم در ارائه محتوای دینی و فرهنگی در تولیدات موسسه مشاهده میشود. ...
وی تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه بحث کپی رایت محصولات موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال رایزنی هستیم تا به انگلیسی ترجمه شود و به جنوب شرق آسیا که حدود 300 میلیون نفر مسلمان دارد، ارائه شود. کریمدادیان، با بیان اینکه در سال گذشته 36 عنوان کتاب به کشورهای جنوب شرق آسیا فروخته شده است، اظهار داشت: تمام این کتابها از عناوین مشهور و معتبر کتب اسلامی و شیعی بوده و 10 عنوان از این کتابها مربوط به شرکت به نشر است. مسئول ارتباطات انتشارات الامین مالزی ادامه داد: در چند ماه اخیر نیز در حال تعامل و برقراری ارتباطات فرهنگی برای ترجمه بیش از 30 عنوان کتاب دیگر به زبانهای عربی، انگلیسی و مالایی هستیم. وی با اشاره به علاقه مسئولان انتشارات الامین مالزی برای تعامل بیشتر با موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تصریح کرد: در آخرین سفر مسئولان انتشارات الامین به کشورمان و بازدید آنها از فعالیتهای موسسات انتشاراتی آستان قدس رضوی قرار شد، چند عنوان دیگر از کتابها هم به مرحله ترجمه برسد. کریم دادیان افزود: در بازدیدهای اخیر مسئولان انتشارات الامین از فعالیتهای موسسه جوانان آستان قدس رضوی درخواستی مبنی بر ارائه ترجمه انگلیسی بستههای آموزشی و فرهنگی موسسه مطرح شد تا این تولیدات ارزشمند در اختیار انبوه علاقمندان و مسلمانان جنوب شرق آسیا قرار گیرد. وی با اشاره به محدودیت و کاستیهای در فعالیتهای اسلامی و دینی جنوب شرق آسیا، خاطرنشان کرد: مردم آن مناطق بیشتر به سمت تبلیغات غرب جذب میشوند و اگر موسساتی مانند موسسه جوانان آستان قدس رضوی بتوانند تولیدات آموزشی و فرهنگی دینی خود را به کشورهای این منطقه ارائه کنند قطعا استقبال میشود.
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/6466
موضوعات: